Verzending

1. Welke bezorgdienst gebruikt YouWish?
Bestellingen worden geleverd door DPD, DHL, UPS of PostNL.

2. Hoe krijg ik mijn Track & Trace code?
Alle bestellingen bij YouWish worden verzonden via DPD, DHL, UPS of PostNL. Per verzending ontvang je een pakketnummer via email waarmee je zelf kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd.

3. Ik ben niet thuis, en nu?
Als je niet thuis bent zal het pakket bij de buren afgegeven worden of je ontvangt een briefje waar je het pakket kunt ophalen. 

4. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Verzendkosten hangen af van een aantal factoren, namelijk gewicht en locatie. Wij proberen altijd de prijzen zo laag mogelijk te houden. Voor actuele verzendkosten kun je het beste naar onze winkelwagen betaal pagina gaan.

5. Is er een minimaal orderbedrag?
Nee, YouWish heeft geen minimum bestel bedrag.

6. Ik heb verschillende producten besteld. Ontvang ik dan ook verschillende pakketten?
In de bevestigingsmail word je geïnformeerd over het aantal pakketten dat met de bezorgdienst mee gaat.

7. Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat verschillende producten van verschillende leveranciers afkomstig zijn en daarom niet op dezelfde dag geleverd kunnen worden. Of als een product niet op voorraad is, wordt het later nageleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

8. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Dat vinden wij heel vervelend en kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad of leverbaar is. Dit is te zien op de productpagina in onze webwinkel. In dat geval zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer op voorraad is, maar duurt de bestelling helaas dus iets langer. Het kan ook zijn dat de betaling niet is gelukt. Als de betaling is gelukt, heb je hier een mailtje over ontvangen. Als je geen mailtje hebt ontvangen, kan het zijn dat je betaling niet is gelukt en dat daarom het product niet is verstuurd. Als de betaling wel is gelukt en je wacht al langer dan 5 werkdagen op je bestelling, stuur ons dan een mail op hello@youwish.nl en we zoeken het gelijk uit!

9. Krijg ik een bevestiging wanneer ik besteld heb?
Jazeker, bij iedere bestelling ontvang je van ons een mailtje waarin we de bestelling en de betaling bevestigen.

10. Kan ik mijn bestelling nog veranderen of afzeggen na betaling?
Dat is helaas niet mogelijk. Zodra de betaling geslaagd is, wordt de bestelling direct verwerkt om zo snel mogelijk te kunnen leveren.

11. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Jazeker, je kunt bij het afrekenen aangeven waar je je bestelling wil laten bezorgen, bijvoorbeeld op kantoor of bij vrienden of familie. Handig, als je weet dat je de volgende dag niet thuis kunt zijn om het pakketje op te wachten.

12. Kan ik zelf aangeven wanneer ik mijn bestelling wens te ontvangen?
We zijn hier druk mee bezig, maar op dit moment is dit nog niet mogelijk.

13. Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Voor alle producten die bij ons op voorraad zijn geldt, dat wanneer je het product op een werkdag bestelt, je deze in 1 a 2 dagen in Nederland in huis hebt. Voor alle andere landen is de gemiddelde levertijd 3 tot 5 dagen. In sommige gevallen moeten producten van externe leveranciers komen. De levertijd kan dan, afhankelijk van het tijdstip van bestelling, variëren van 3 tot 5 dagen.

16. Naar welke landen verzendt YouWish?
Wij verzenden naar de hele wereld.

17. Ik heb nog niets ontvangen, terwijl de bestelling wel bevestigd is?
Bestellingen worden geleverd door DPD, DHL, UPS of PostNL. Per verzending ontvang je een pakketnummer waarmee je zelf bij de verzender kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. 

18. Er wordt geen betaalmethode getoond voor mijn land, wat nu?
Stuur een email naar hello@youwish.nl met jouw adres en wij zoeken het uit.